Groene Kerk

Huwelijk en uitvaart . Oegstgeest - Groene of Willibrordkerk. De kerk kreeg de naam Groene Kerk doordat de kerkvoogd J. van den Berg in het laatste kwart van de 19de eeuw klimop liet aanbrengen. Tijdens de laatste restauratie is deze klimop verwijderd omdat de begroeiing het muurwerk aantastte. In de Groene Kerk bevinden zich twee orgels - zie de pagina over de orgels. Voor nadere informatie over de orgels kunt u contact. Voor een routebeschrijving klik hier.

OVERVIEW

This site groenekerk.nl currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have researched five pages within the domain groenekerk.nl and found three websites referencing groenekerk.nl.

GROENEKERK.NL RANKINGS

This site groenekerk.nl has seen alternating amounts of traffic in the past the year.
Traffic for groenekerk.nl

Traffic ranking (by month) for groenekerk.nl

Traffic ranking by day of the week for groenekerk.nl

WHAT DOES GROENEKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of groenekerk.nl Mobile Screenshot of groenekerk.nl Tablet Screenshot of groenekerk.nl

GROENEKERK.NL HOST

We observed that the main root page on groenekerk.nl took six hundred and fifty-three milliseconds to download. We could not observe a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
85.158.203.90

BOOKMARK ICON

I discovered that this domain is weilding the Apache/2.4.7 os.

Groene Kerk

DESCRIPTION

CONTENT

This site groenekerk.nl had the following in the homepage, "Oegstgeest - Groene of Willibrordkerk." Our analyzers noticed that the webpage stated " De kerk kreeg de naam Groene Kerk doordat de kerkvoogd J." The Website also stated " van den Berg in het laatste kwart van de 19de eeuw klimop liet aanbrengen. Tijdens de laatste restauratie is deze klimop verwijderd omdat de begroeiing het muurwerk aantastte. In de Groene Kerk bevinden zich twee orgels - zie de pagina over de orgels. Voor nadere informatie over de orgels kunt u contact. Voor een routebeschrijving klik hier."

MORE DOMAINS

groenekikker.nl

Een mooie tuin is in evenwicht. Wilde en natuurlijke omgevingen zijn plekken waar de natuur haar eigen evenwicht vindt. Dat is misschien ook de reden, dat wij ze zo mooi vinden. De leukste tuinen zijn de plekken, die dit evenwicht moeiteloos vinden. Mooie tuinen met een ontspannen, natuurlijke uitstraling. De sfeer en het karakter van uw tuin zijn vaak al aanwezig, maar komen wellicht niet uit de verf! Een fijne tuin - uw tuin. Plezier en ontspanning in iedere tuin! Bull; 06 - 24 28 54 33.

GROENE KLAS - 1K

GBS De Schakel, Sint - Lenaarts. We hebben liedjes geleerd, naar het verhaal geluisterd. We hebben onze kleurenkennis verder ingeoefend aan de hand van gekleurde beertjes. Goudlokje heeft haar mooie krullen terug gekregen. In de hoekjes konden de kleuters het verhaal naspelen met de 3 beren, Goudlokje,. Bordjes en lepels in verschillende groottes, . Juf An is jarig! .

Snoeien doet Groeien - Vaktuin, de winkel voor al uw tuingereedschap

Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen frames.

Groene Kring - De vereniging voor jonge land- en tuinbouwers

Starterscursus in land- en tuinbouw. Voor jonge land- en tuinbouwers. Wil je weten wanneer de nationale en provinciale Groene Kringactiviteiten doorgaan? Neem dan snel een kijkje in de activiteitenkalender. Starterscursus in land- en tuinbouw. CĂ©line Van Kerschaver is nieuwe internationaal vertegenwoordiger.